maanantai 27. elokuuta 2012

Rästityöt

En tiedä teistä muista, mutta minua ärsyttää ja rasittaa kaikista eniten rästiin jääneet hommat. Minä kun olen vielä sellainen tuulenpesä, että aloitan sata eri asiaa päivän aikana, mutta loppuun saatan aika vähän. Voi siis arvata, että näitä rästitöitä siis jää. Töissä olen sentään pyrkinyt jonkunlaiseen järjestykseen. Koska olen yksin itse vastuussa tekemisistäni ja minulla on ikioma työhuoneeni, olen siinä kohtalaisesti onnistunutkin. Silti minulle jää rästitöitä töissäkin.



Mutta tiedättekö mitä, minulla oli aivan loistava viikonloppu! Sain valtavan paljon rästihommia tehtyä, jee! Aloitin varmaan taas määrättömästi asioita, mutta sain lähes saman verran valmiiksi. Sama tahti on jatkunut myös töissä.

En tiedä, onko asialla jotain tekemistä tuon elämäntaparemonttini kanssa. Olen vain ollut niin paljon reippaampi ja jaksavampi. Innostuin myös Ready, steady and Glow blogin vatsishaasteesta. Katsotaan, josko sitä ensi kesänä olisi rantakunnossa ;). Intoa on ainakin taas, vaikka muille jakaa!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti