tiistai 2. huhtikuuta 2013

Se on taas täällä -kevät!

Olenkin tainnut kertoa jo usein, että nautin valtavasti tästä vuodenajasta, jolloin talvi ja kevät taistelevat keskenään. Parasta on, kun voi käydä pyörä- ja juoksulenkeillä sulilla asfaltti teillä ja samalla harrastaa talvilajeja, kuten hiihtoa ja luistelua. Kevät innostaa nauttimaan auringosta ja ulkoilusta.

Kuten arvattua, talviharrastukset ovat jääneet väliin, mutta olen kuitenkin käynynyt lenkillä hyvässä seurassa. Se suoraan sanottuna on varmasti pahinta ala- ja yläselälleni, mutta en kestä enää sisällä oloa ja tekemättömyyttä. Olen siis kestänyt lievät käsi- ja jalkaoireet. Olen kuitenkin nukkunut lenkkien jälkeen lähes kivuttomana, joten en usko saaneeni pahaa aikaiseksi. Parasta on, etten päivisin enää koko vaivaa huomaa (ellen kävele pidempiä matkoja tai istu koneella paljoa). 

Olen käynyt muutaman kerran salilla ja aika tarkkana saa olla, ettei rupea käteen säteilemään, mutta silti olen saanut jalkoja tehtyä ja saanut ne ihan kipeäksi asti. Sen verran innostuin, että tänään menen hakemaan itselleni salikortin!  Kohta sitä voi jo ruveta pitämään kirjaa, miten on ehtinyt liikkumaan ja kenties treenaamaan vähän suunnitelmallisemmin. Ei pidä vielä riemuita, kun näitä vastoin käymisiä on tuntunut riittävän, mutta olen varovaisen toiveikas, että ehkä tämä kevät ei mennytkään ihan hukkaan.

Tänään olen menossa kauppaankin pitkästä aikaa. Normaalisti mies hoitaa kauppareissut ja tuo, no mitä tuo :). Hän, kun tahtoo olla perinteinen mies, joka ei koske pupun ruokaan. Onneksi tästä asenteesta ollaan tultu jo aika kauaksi, mutta edelleen tahtoo napata "pikaruokaa", ennemmin kuin tuoretta ruokaa. Tänään, kun on aikaa, niin lähden mukaan ja uskokaa, että mukaan tulee runsaasti tuoreita vihanneksia ja salaatteja!

Toivottavasti olette ulkoilleet minunkin puolestani ja nauttineet upeista kevätsäistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti