maanantai 8. heinäkuuta 2013

Ihmissuhteita ja lenkkeilyä


Kun arki vie mukanaan, niin mikä tahtoo unohtua? Minun tapauksessani, ihmissuhteet. Mistä johtuu, että aikaa ei muka ole ystäville ja sukulaisille? Minkä vuoksi sitä ei ehdi soittamaan ja tapaamaan? Jos ajattelee näin päin, niin mistä sitä voimaa saa? Mikä auttaa jaksamaan? On varmasti montakin asiaa, mutta minun tapauksessani myös ihmiset, sellaiset joita ystäväksi ja sukulaisiksi kutsutaan. Olen niin onnellinen, sillä minulla on suku, joka pyrkii tapaamaan toisiaan ainakin kerran vuodessa. Olen onnellinen, että minulla on muutama ystävä, joka jaksaa pitää yhteyttä. Ei elämä voi olla pelkkää arjen virrassa kulkemista vailla yhteyksiä mihinkään ja kehenkään. Tämän koetan takoa omaan päähäni, nyt ja heti. Kehenkähän sitä tänään ottaisi yhteyttä?


 

Edellisen viikon liikunta osui nappiin. Jätin salit väliin mahtavien lihasjumien vuoksi ja se nyt ajateltuna kannatti.  Muuten liikuntaa oli hyvin.

 
Viikon liikunnat
Ma Kävelylenkki 45 min
Ti Aamu spinning 45 min
Ke Pyörily 2 x 10 km
To Pyöräily 2 x 10 km
Pe Pyöräily 2 x 10 km
La vapaa
Su 40 min juoksu/kävelylenkki

 

Tsemppasin myös sen verran, että venyttelin joka välissä. Meille hommattiin myös apuväline, johon palaan myöhemmin. Sen avulla pystyin hieromaan pahimmat jumit auki. Nyt pitäisi palata jälleen salille uudella innolla.

Olen lenkeillä yrittänyt kokeilla vähän reippaampaa juoksua tavoitteena jossain vaiheessa ottaa pikapyrähdyksiä ja loikkia. Vielä en ole uskaltanut kunnolla niitä tehdä ja eilenkin oikean jalan etu- ja takareisi olivat niin herkillä ihan pienten kiihdytysten jälkeen, että täytyy vielä totutella. Lisää vammoja en tässä enää kaipaa. Mutta olen luottavainen, että muutaman viikon jälkeen pystyn jo parempaan :)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti